منو

پربيننده ترين مطالب
    • No Post To Show
    • No Post To Show
    • No Post To Show
خانه / اطلاع رسانی / اخبار / پای کرونا به صف های شهریه هم باز شد!

پای کرونا به صف های شهریه هم باز شد!

با اینکه به دلیل شیوع بیماری «کرونا » مراکز،کلاسهای حوزوی، همایشها و تجمعات، تعطیل است، برخی دفاتر باز هم اصرار به پرداخت شهریه به صورت صفی را دارند.

مسئولان امر، برای جلوگیری از انتشار این ویروس، زمان شهریه را از تاریخ ۶ به ۱۰ اسفند تغییر دادند اما حاضر نشدند پا روی سنت غلط خود گذارند و حداقل برای یک ماه هم که شده مزه به روز شدن را بچشند و شهریه را الکترونیکی واریز کنند.

شاید کرونا، بهانه ای برای آغاز این سنت حسنه باشد.

 

درباره نویسنده

مدیر سایت
وبلاگ

نظرات

2 دیدگاه در “پای کرونا به صف های شهریه هم باز شد!

  1. محمد گفت:

    بابا تو رو خدا بگید واریز کنن ! واسه ۱۰۰ تومن بریم کرونا بگیریم به خونوادمون هم کرنا بدیم و کل جامعه رو هم مبتلا کنیم و فقط یه عامل بشیم برای گسترشش ! والا از قشر طلاب یه انتظار دیگه ای مریه ! انتظار میره عاقل تر فهمیده تر و به روز تر و همراه زمانه خودش پیش بره و به مسائل روز جامع بیش از هر کسی اهمیت بده ! این که یه عده میان میگن و شنیدم که میگن فلان سوره رو بخون - فلان دعا رو بخون برو بیرون هیچی هم نمیخواد انشاالله محفوظی ! آیا خداوند پایه و اساس دنیا را غیر از قوانینی که خودش بنا نهاده خلق کرده ؟! زندگی دنیایی قوانین خودش رو داره که اتفاقا توسط خود خدا هم وضع شده ! مریضی هست و در یک سو شفا هم نهفته هست و مردمانی به دنبال علم پزشکی میروند و این علم نهفته که از نزد خدا هم هست رو کشف میکنند خداوند پس بزرگترین نعمت یعنی عقل را برای چه داده ؟ از ما انتظار بیشتری میرود برادران از ما انتظار بیشتری میرود

    ۰۰
    1. سیدعلی داود الموسوی گفت:

      خداکنه مافقط صدای طلبه هستیم

      ۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

asd


Username
Create an Account!
Password
Forgot Password? (close)

adf


Username
Email
Password
Confirm Password
Want to Login? (close)

asdf


Username or Email
(close)