منو

پربيننده ترين مطالب
    • No Post To Show
    • No Post To Show
    • No Post To Show
خانه / اطلاع رسانی / اخبار / حسن روحانی فرزند اصیل حوزه!!
جوابیه استاد اکبرنژاد به «بیانیه جمعی از اساتید حوزه قم در حمایت از جناب آقای روحانی»

حسن روحانی فرزند اصیل حوزه!!

?حسن روحانی فرزند اصیل حوزه!!

?تعدادی از اساتید حوزه در دفاع از حسن روحانی، بیانیه ای را منتشر ساختند پر از تناقض و تهافت. در این بیانیه آمده است:
«انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از آن که نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران و جهان است، به آزمونی بزرگ برای نشان دادن کارآمدی دین و ظرفیت های مکتب اهل بیت علیهم السلام در اداره جامعه و ارتقاء و تعالی فرهنگ و اخلاق بشریت تبدیل شده است.»
?آنگاه ابراز نگرانی شده است که چهره رحمانی اسلام در زمان ما مخدوش شده است و نیازمند ترمیم است و این ترمیم کار سید ابراهیم رئیسی نیست، بلکه کار شیخ حسن روحانی است! باید از ایشان پرسید: اگر هدف انقلاب «نشان دادن کارآمدی دین و ظرفیت های مکتب اهل بیت(ع) » است، آقای روحانی چه نسبتی با آن دارد؟! کسی که معتقد است حکومت اسلامی رسالتی در باب بهشتی کردن مردم ندارد! پلیس حق ندارد در حوزه اجرای دین دخالت بکند! ماهواره و اینترنت و سایر عناصر ارتباطی و شبکه های اجتماعی مطلقاً باید آزاد باشند و دخالت حکومت در این عرصه ها درست نیست! یا کسی که معتقد است باید منشور حقوق بشر را بپذیریم و زیر بار سند ۲۰۳۰ یونسکو می رود و در نتیجه آن، سخن گفتن از حسین فهمیده و قیام امام حسین(ع) ترویج خشونت است و باید از کتاب های درسی حذف شود. آموزش جنسی از همان اوان تحصیل آغاز گردد! یا در سیاست خارجی معتقد است که بدون بستن با کدخدا نمی شود حکومت کرد!
?سؤال بنده صریح و شفاف از این آقایان آن است که چه نسبتی میان این چند فقره با نشان دادن کارآمدی دین و ظرفیت های مکتب اهل بیت(ع) یافته اند که سینه چاک پا در میدان گذاشته و بر رسوایی مشارکت در فتنه ۸۸ افزوده اند!؟ دولتی که بر لیبرال بودن خود پای می فشارد و بر طبل سکولاریزم می کوبد، چه شاید که مجری اسلام سیاسی و مکتب اهل بیت(ع) باشد!
?بله اگر اسلام رحمانی، اسلامی است که کربلا را میز مذاکره می داند و عاشورا را روز مذاکره می شمارد، یا انفعال در برابر دنیای زر و زور را فتح الفتوح خود می خواند یا دست اندازی در بیت المال و حقوق های نجومی را حق مدیران می شمارد، بی شک در این فرض آقای روحانی نماینده اسلام رحمانی است نه علی بن ابیطالب(ع) تا بماند به سید ابراهیم رئیسی!
?از این برادران حوزوی خود می خواهم قدری تأمّل کنند که بعد از امام (ره) از کجا تا به کجا غلتیده اند و چه نسبتی میان شعارها و رفتارهای سیاسی قبل از امامشان با امروز می یابند؟
◼️محمد تقی اکبرنژاد

جهت مشاهده متن بیانیه اساتید و همچنین اسامی امضاء کنندگان اینجا کلیک نمائید.

درباره نویسنده

مدیر سایت
وبلاگ

نظرات

1 دیدگاه در “حسن روحانی فرزند اصیل حوزه!!

  1. باقر گفت:

    سلام. لیست روحانیون حامی حسن روحانی را دیدم. با اینکه ۱۸ سال است در حوزه ام، اکثرا نامشان غریب بود. ضمن اینکه آقای حسن عالمی از روحانی انتقاد کردند چطور نامش در این لیست است؟ کمی باید دقت کرد در صحت این انتساب.

    ۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

asd


Username
Create an Account!
Password
Forgot Password? (close)

adf


Username
Email
Password
Confirm Password
Want to Login? (close)

asdf


Username or Email
(close)