منو
خانه / اطلاع رسانی / اخبار / اگر می‌خواهیم خادم اسلام باشیم باید به همین کتاب‌ها بها بدهیم/ ما واحد تحول کتاب های درسی داریم
آیت الله سید احمد خاتمی، ظهر شنبه در دیدار علماء، فضلا و روحانیون استان سمنان:

اگر می‌خواهیم خادم اسلام باشیم باید به همین کتاب‌ها بها بدهیم/ ما واحد تحول کتاب های درسی داریم

❗️ اگر می‌خواهیم خادم اسلام باشیم باید به این درس‌ها و همین کتاب‌ها بها بدهیم؛ به سم‌پاشی‌های این و آن توجه نکنید که فلان چیز زیاد است، باید همین ها خوانده شود و همین‌ها می‌توانند ایجاد تحول کنند؛ کسی که رسائل و مکاسب و کفایه نخوانده است چطور می تواند ایجاد تحول کند؟ این سم پاشی هایی که وجود دارد خطرناک است.

◾️ما واحد تحول کتاب های درسی داریم و تا حالا ۵۰ کتاب درسی را متحول کرده است، تمام مثال ها قرآنی شده و تمام مثال ها حدیث و نهج البلاغه شده است؛ کجا کتاب های قبلی این ها را داشت، مثال هایی داشت که انسان شرم می کند این مثال ها را بیان کند.

⭕️ در هفته گذشته شورای عالی حوزه های علمیه با مقام معظم رهبری دیدار داشتیم و رئیس شورا ۱۴ نکته و مدیر ۱۹ نکته گفت و آقا فرمودند من دیگر چه بگویم؟

🔻 هیچ نهادی در کشور نداریم که ۵ مرجع به صورت کتبی اعضای آن را نصب کرده باشند، مراجع بزرگوار به صورت کتبی نوشته اند اینها را می شناسیم و به اینها اعتماد داریم و مدیریت حوزه دست اینها باشد.

🔔 مردم ما مردم خوب و فهمیده ای هستند و انتظار ندارند طلبه همیشه خانه به دوش باشد و داشتن خانه برای طلبه را لازم می دانند اما نه کاخ را؛ الان همه مرکب دارند و داشتن یک مرکب معمولی را وهم نمی دانند، اما مرکبی را که می شود متعارف تهیه کرد، آدم برود مرکب نزدیک میلیاردی تهیه کند و این را مردم نمی پسندند و این حق مردم است.

 

درباره نویسنده

Avatar photo مدیر سایت
وبلاگ

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

asd


Username
Create an Account!
Password
Forgot Password? (close)

adf


Username
Email
Password
Confirm Password
Want to Login? (close)

asdf


Username or Email
(close)