منو

پربيننده ترين مطالب
    • No Post To Show
    • No Post To Show
    • No Post To Show
خانه / اطلاع رسانی / اخبار / آیا با درست کردن حمد و سوره، وظیفه ما تمام است؟
آیت الله مصباح یزدی در اختتامیه جشنواره قرآنی حدیثی المصطفی اظهار کرد

آیا با درست کردن حمد و سوره، وظیفه ما تمام است؟

🔶انسان از زمان حضرت آدم تاکنون همیشه در تحول بوده است، در گذشته تحول با کندی صورت می گرفت و شاید برای یک تحول باید صدها سال برای ایجاد مقدماتش اعم از فکری، علمی و جغرافیایی تلاش می شد اما در قرن اخیر تحولات با سرعت فراوان صورت می گیرد.

👈امروزه بچه ها در سن کودکی مواردی را متوجه می شوند که ما در جوانی نیز متوجه نمی شدیم و این تحول جهانی است یعنی نسل بشر به گونه ای شده که مطالب را زودتر متوجه می شود و از سؤال کردن فاصله نمی گیرد و حتی کودکان تا پاسخ سؤال خود را دریافت نکنند کوتاه نمی آیند.

🔸درگذشته امکانات کم بود و از سوی دیگر شبهات نیز کمتر بود و زمانی که عوامل فساد کمتر باشد مبارزه با آنها کمتر است اما تکلیف امروز در مبارزه با شبهات انحرافی قابل مقایسه با چند سال گذشته نیست.

✅ هم فحش شنیده ایم و هم برکتش را دیده و خدا را شاکر هستیم، این فحش ها ما را از کار نگه نداشت؛ نمی خواهم بگویم که کاری انجام نشده است اما نسبت به نیاز جامعه این موارد کفایت نمی کند.

🔔در زمان شاه ما را به دانشگاه راه نمی دادند اما امروزه بسیاری التماس می کنند تا در میان آنها حاضر شویم؛ آیا با درست کردن حمد و سوره وظیفه ما تمام است؟ ما باید خود را برای جلوگیری از فساد آماده سازیم.

۱۳۹۸/۱۱/۱۵

 

درباره نویسنده

Avatar photo مدیر سایت
وبلاگ

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

asd


Username
Create an Account!
Password
Forgot Password? (close)

adf


Username
Email
Password
Confirm Password
Want to Login? (close)

asdf


Username or Email
(close)