منو

پربيننده ترين مطالب
    • No Post To Show
    • No Post To Show
    • No Post To Show
خانه / چند رسانه ای / صوت / دانلود سلسله برنامه رادیویی فقه پویا با کارشناسی استاد اکبرنژاد

دانلود سلسله برنامه رادیویی فقه پویا با کارشناسی استاد اکبرنژاد

سلسله برنامه رادیویی با موضوع  بررسی ابعاد عزاداری اهل بیت (علیهم السلام) با رویکرد آسیب شناسی از  مورخ ۱۴ آبان ۹۴، هر هفته پنج شنبه ها ساعت ۱۴:۴۵ از رادیو سراسری معارف پخش خواهد شد.

از آنجایی که در تلقی ما اباعبدالله الحسین (علیه السلام) ناموس خداوند و عزاداری امر بسیار مقدسی است طبعا باید حساسیت و مراقبت بیشتری نسبت به این امر -که از شعائر بزرگ الهی است- وجود داشته باشد تا مبادا گرفتار دست انحراف گردد و از هدف مقدس خویش دور شود. در همین راستا ضروری است برخی رفتارهای عزاداری از منظر فقهی آسیب شناسی شود و طبق ادله تبیین گردد که عزاداری در چه چهارچوبی باید باشد تا مورد مرضی اهل بیت قرار گیرد.

این برنامه فارغ از حکم حکومتی و نظر مردم جهان و دیگر ادیان پیرامون رفتارهای عزاداری، درصدد تبیین حکم اولیه مساله ی عزاداری و مصادیق مختلف آن است و بر این اساس از ادله ی عقلی و نقلی کمک می گیرد تا به حل مسال بپردازد.

گفتنی است این برنامه به دعوت حجت الاسلام صفایی (رئیس گروه فقه و اندیشه رادیو معارف) و پس از برگزاری همایش بررسی فقهی رفتارهای افراطی در عزاداری اهل بیت (علیهم السلام) صورت گرفت؛ بدین وسیله ایشان به موسسه فقاهت و تمدن سازی اسلامی پیشنهاد ضبط سلسله برنامه هایی در قالب ۴ قسمت را دادند.

کارشناسان برنامه استاد اکبرنژاد مدیریت محترم مؤسسه فقاهت و تمدن سازی اسلامی و حجت الاسلام امامی پناه  از استادان این مؤسسه می باشند.


لیست دانلود صوت برنامه های تابحال پخش شده:

برنامه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ دانلود
برنامه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ دانلود
برنامه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ دانلود

 

درباره نویسنده

مدیر سایت
وبلاگ

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

asd


Username
Create an Account!
Password
Forgot Password? (close)

adf


Username
Email
Password
Confirm Password
Want to Login? (close)

asdf


Username or Email
(close)