منو

پربيننده ترين مطالب
    • No Post To Show
    • No Post To Show
    • No Post To Show
خانه / اطلاع رسانی / اخبار / انتصاب آیت الله علیرضا اعرافی، به عنوان مدیر حوزه های علمیه کشور
از 21تیرماه سال جاری

انتصاب آیت الله علیرضا اعرافی، به عنوان مدیر حوزه های علمیه کشور

یکی از مسؤولان حوزه علمیه با تایید خبر انتصاب آیت‌الله اعرافی به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه، گفت: آقای اعرافی از ۲۱ تیرماه بدون حفظ سمت در جامعه المصطفی به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه فعالیت خواهند کرد.

این مسؤول امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در خصوص انتصاب آیت‌الله اعرافی به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه، تصریح کرد: این خبر با توجه به مسؤولیت آقای حسینی بوشهری در حوزه تا ۲۰ تیرماه، قرار بوده که هفته آینده منتشر شود، اما برخی این مطلب را به صورت ناقص و در برخی موارد اشتباه، منتشر کرده‌اند.

وی اضافه کرد: آیت‌الله حسینی بوشهری تا ۲۰ تیر مدیر حوزه‌های علمیه هستند و در آخرین جلسه شورای عالی حوزه‌های علمیه با رأی اعضای این شورا مقرر شد از ۲۱ تیرماه آقای علیرضا اعرافی بدون حفظ سمت به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه منصوب شوند.

این مسؤول در حوزه علمیه، با اشاره به خدمات آیت‌الله حسینی بوشهری در حوزه‌های علمیه، تصریح کرد: یکشنبه آینده معارفه اولیه آقای اعرافی به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه انجام می‌شود و معارفه اصلی ایشان در ابتدای سال تحصیلی جدید با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برخی خبرگزاری‌ها به اشتباه خبر انتصاب آقای اعرافی به عنوان مدیر حوزه علمیه قم را منتشر کرده‌اند که این خبر اشتباه بوده و ایشان به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه کشور منصوب شده‌اند.

درباره نویسنده

مدیر سایت
وبلاگ

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

asd


Username
Create an Account!
Password
Forgot Password? (close)

adf


Username
Email
Password
Confirm Password
Want to Login? (close)

asdf


Username or Email
(close)